Is Jonathan Banks a good actor?

Is Jonathan Banks a good actor?

  1. 1 week ago
    Anonymous

    Not my call

    • 1 week ago
      Anonymous

      Is that so?

  2. 1 week ago
    Anonymous

    here's what's gonna happen:
    I'm gonna play a one-note character for 15 years
    then I'll receive my check and go home
    do we have an agreement here?

  3. 1 week ago
    Anonymous

    No.

    • 1 week ago
      Anonymous

      Yeah?
      *click*
      Why?

  4. 1 week ago
    Anonymous

    shut the fuck up
    and let me post in peace

  5. 1 week ago
    Anonymous

    Mid

  6. 1 week ago
    Anonymous

    He's a good character actor. What he does, he does well. He's not the up-his-own-ass type who does these wildly different characters, but that's ok because those fucks have to chew the scenery and Banks can just sit there and look grumpy.

    • 1 week ago
      Anonymous

      Lmao, I read it with Mike's voice. *Gives you reddit gold.* *Tips fedora.*

  7. 1 week ago
    Anonymous

    Waltuh

  8. 1 week ago
    Anonymous

    >*gasps for air* waltuh

  9. 1 week ago
    Anonymous

    >it's just a scene of Mike doing random spy shit set to cool music
    Why are all Mike scenes so kino ?

    • 1 week ago
      Anonymous

      mike scenes insist upon themselves

  10. 1 week ago
    Anonymous

    Not my call

  11. 1 week ago
    Anonymous

    Computer says yes

  12. 1 week ago
    Anonymous

    *sighs exhaustedly*

  13. 1 week ago
    Anonymous

    he's like that mexican guy that always plays hector lmao. who has the image and knows what i'm talking about?

    • 1 week ago
      Anonymous

      you called ese?

      • 1 week ago
        Anonymous

        i think that's him lol. there was an image on here with some cholo looking guy, and all his acting credits were a character named
        >hector

  14. 1 week ago
    Anonymous

    Wiseguy was a kino show people should go back and watch it.

    • 1 week ago
      Anonymous

      Based.

      And Banks is a good actor, when he had to do stuff like in Five-O he was very convincing. Not his call that Gus showing up pointlessly early in BCS ruined the agency of Mike (and Nacho) as characters.

  15. 1 week ago
    Anonymous

    he is autistic
    look

  16. 1 week ago
    Anonymous

    He looks like even more retarted version of Stallone

  17. 1 week ago
    Anonymous

    Waltuh

  18. 1 week ago
    Anonymous

    >Can't build there, Waltuh

  19. 1 week ago
    Anonymous
  20. 1 week ago
    Anonymous

    Not my call

    • 1 week ago
      Anonymous

      Roll

    • 1 week ago
      Anonymous

      Vince kino next year?

    • 1 week ago
      Anonymous

      will my new clothes substantially increase my chances of losing my virginity?

    • 1 week ago
      Anonymous

      Am I done?

    • 1 week ago
      Anonymous

      should I sleep early tonight?

    • 1 week ago
      Anonymous

      Will I live a long life?

    • 1 week ago
      Anonymous

      Will I EVER have sex?

    • 1 week ago
      Anonymous

      yo Mikester am I solid?

    • 1 week ago
      Anonymous

      Am I doing right things?

    • 1 week ago
      Anonymous

      is OP a gay?

    • 1 week ago
      Anonymous

      will Putler use nuclear

      • 1 week ago
        Anonymous

        Ww3 averted thank u mikd

    • 1 week ago
      Anonymous

      rrrrrrolling

    • 1 week ago
      Anonymous

      Is it all going to be okay?

    • 1 week ago
      Anonymous

      Nuclear war soon?

    • 1 week ago
      Anonymous

      gf?

    • 1 week ago
      Anonymous

      Russia will fall?

  21. 1 week ago
    Anonymous

    You know the answer. The question is, can you live with it?

  22. 1 week ago
    Anonymous

    was walter going to be killed by mike or was he just paranoid?

  23. 1 week ago
    Anonymous

    He plays himself everywhere

    • 1 week ago
      Anonymous

      that is the secret of success of basically 90% of all big actors.

    • 1 week ago
      Anonymous

      >kid named finger

    • 1 week ago
      Anonymous

      kid named moron

    • 1 week ago
      Anonymous

      wtf I love Jonathan Banks now

    • 1 week ago
      Anonymous

      holy shit that accent is awful but hilarious

    • 1 week ago
      Anonymous

      kino

  24. 1 week ago
    Anonymous

    I wanna eat his ass. Anybody on /misc/ ever been in prison and walked by a cell, where the only thing you could hear is the sound of an ass being eaten and pleasured?

  25. 1 week ago
    Anonymous

    kino as the unassuming lightweight ‘heavy’

  26. 1 week ago
    Anonymous

    He's solid.

    • 1 week ago
      Anonymous

      >mike…you dont have to do this
      >yeah unfortunately i’m solid Waltuh

  27. 1 week ago
    Anonymous

    I thought i'd try out Batman: Arkham Knight because it's on sale and i finally have a good enough PC to play it and he's the voice actor for Gordon and is in every other scene.
    Ruined my immersion completely. There's not a single phrase that comes out of his mouth that doesn't make me thinking "WALTUH". /bcs/ ruined me

    • 1 week ago
      Anonymous

      >he's the voice actor for Gordon and is in every other scene.
      >Ruined my immersion completely
      same but over the course of BrBa I conditioned myself to gain an erection whenever Mike was on screen

  28. 1 week ago
    Anonymous

    Five-O from BCS displays his talent

  29. 1 week ago
    Anonymous

    poor man's charles dance

  30. 1 week ago
    Anonymous

    Good and bald

  31. 1 week ago
    Anonymous

    He wasn't in the game

  32. 1 week ago
    Anonymous

    Yeah

  33. 1 week ago
    Anonymous

    its weird how he was around all these years in tons of stuff i'd seen all my life and never even realized it. like when he first got on breaking bad he seemed vaugely familiar to me but i couldnt figure out why then looked him up and was like OH SHIT IT BE THAT DUDE?!?! HE ALL OLD N SHIT NOW BUT I KNOW DAT DUDE YO!

  34. 1 week ago
    Anonymous

    I hope Kim keeps visiting Jimmy in jail 🙁

  35. 1 week ago
    Anonymous

    He's basically a young Mike in Beverley Hills Cop. He has a style and I hope he's had a good career out of it

    • 1 week ago
      Anonymous

      >Ark from young mike (he survived in the end of Beverly hills) to start of Bcs
      NEVER happened, but its looks like kino in my head.

  36. 1 week ago
    Anonymous

    >spends most of his career being a random guy in tons of roles
    >ends it as Mike Ehrmantraut at retirement age
    my bro made it

    • 1 week ago
      Anonymous

      that explains why he got so emotional over brba/bcs like in

      he is autistic
      look

  37. 1 week ago
    Anonymous

    matt easton looking bitch

  38. 1 week ago
    Anonymous

    I opened the thread, I shitposted, that's all I know

    • 1 week ago
      Anonymous

      based Banks actually smacking the shit out of Aaron Paul here

  39. 1 week ago
    Anonymous

    what's the best brand or recipe for pimento cheese?

  40. 1 week ago
    Anonymous

    >nobody
    >kid named finger

Your email address will not be published.